جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: دفاع مقدس گنج تمام نشدنی از صلابت و اقتدار و معنویت و اخلاق است که انقلاب را از گزند توطئه های نظامی استکبار حفظ کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت نام و یاد امام راحل و شهدای اسلام از صدر اسلام تا کنون گفت: دفاع مقدس گنج تمام نشدنی از صلابت و اقتدار و معنویت و اخلاق است که انقلاب را از گزند توطئه های نظامی استکبار حفظ کرده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تحسین حملات امروز مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان به شهرهای رژیم صهیونیستی گفت: رژیم خونخوار و کودک کش صهیونیستی فقط زبان زور می فهمد و نباید در برابر حرکات این رژیم سفاک تعلل کرد و در سریع ترین فرصت شعار "دوران بزن در رو تمام شده" را باید عملیاتی کرد.

وی با تاکید بر باز خوانی راهبردهای رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: آنچه که اندیشه دکترین دفاعی رهبر معظم انقلاب را تشکیل می دهد برگرفته از متون دینی است و غیر از تجارب برخورد با دشمنان و رفتار های دولت های متخاصم، مبنای وحیانی دارد.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه با اشاره به جملات امام خامنه ای در مواجهه با تهدیدات دشمنان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بدون پشتوانه و قدرت کافی دشمن را تهدید نمی کند بلکه آن وقتی که ولی امر مسلمین می فرماید "اگر غلطی از دشمن صهیونیستی سر بزند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم" اگر فرمودند "دوران بزن در رو گذشته یکی بزنید ده تا می خورید" اگر فرمودند "انتقام سخت" اگر فرمودند "خونخواهی" اگر عقب نشینی غیر تاکتیکی را باعث غضب خداوند متعال می دانند، همه بر اساس ایمان سرشار به خدا و توانمندی های ماست.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: این سخنان امام خامنه ای در مجامع عمومی طرح شده است و از مجموع این سخنان، جامعه استفاده می کند که پاسخ ها با این سخنان متناسب باشد و محقق کننده این دستورها باشد بنابراین پاسخ به حمله دشمن نباید زیاد به تاخیر بیفتد چون سخن اعتبار خودش را از دست می دهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha